Kızlar bu sabah saat 10 sularında kutusunu yeni açtığım kaymak yedim biraz ,yanlız kokusunda ve tadında hiç bir değişiklik yoktu ama normal kaymak gibi kalıp gibi gelmiyordu bildiğiniz peynir gibiydi tarihide 9 mayısa kadar sizce bir şey olur mu eşime gösterdim bu bozulmış falan dedi :( çok morelim bozuldu