Keremeral Selam kızlar 3 gündür avuç içlerim parmaklarım kaşınıp kızarıyor ve şişiyor doktoruma ilettim kolestaz olabilir dedi yarın tahlil için çağırdı bu tahliller aç karına mı yapılmalı bilgi verirmisiniz yaşayan anneler?
Niloyaa3 Keremeral bende 31 haftalik hamileyim bendede ellerimde yanma var aciyor sürekli neden olduğunu bilmiyordum ama burda bekleyeyim bende
Glykn Keremeral bende 37.haftamda kaşıntım oldu iki gün boyunca kolestaz olabilir diye tahlil istedi aç karına oluyo çok şükür benim temiz çıktı eğer kolestaz çıksaydı suni sancıyla doğumu başlatıcaktı çünkü anne ve bebeği riske atıyormuş😉
Keremeral Glykn bende ondan korktum tatlım o yüzden yarın yaptırıcam 38+2 de sezeryan olucam zaten şu an 36+4 dilerim sonuçlar temiz çıkar