Bende kendim hallediyorum ama çok canım yanıyor artık haftada 1 kontrol olduğundan sürekli jiletle temizlenmek cildimi tahriş etti kınıyor sürekli birde göbekten goremiyum allah var eşim ben halledeym dedi ama utandm kendim yaparm dedim kendim yapyrm ama baya kaniyor