Kızlar 28+3 üm demir ilaçlarından dolayı kabızlık problemim baya zamandır var ne yesem içsem fayda etmiyor mecbur kendimi zorluyorum fazla ıkınıyorum lavabodan çıkınca karnım çok sertleşiyor aşağıya doğru ağırlık hissediyorum acaba kötü mü yapıyorum kendimi zorlamakla ama yapmayınca çok şişkinliğim oluyor İki türlüsü de kötü oluyor ne önerebilirsiniz acaba