Benimde öyle ki 36+3 üm hala şişiyor ayaklarım. doktorum düzenli tansiyon kontrolü yaptırdı günde üç kez. Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı. Ayaklarını kaldır mümkün olduğunca. Tuzlu suya koy. Bol sıvı tüket Olabildiğince az tuz tüket. Ben sadece yemekte neyse o kadar ekstra eklemem hiç. Ama hala var ve su dönemde hareketsizlikten daha beter olduk.