Bende 10+3 aslinda kafam cok rahat gecen bi hamilelim var aslinda ama ara ara rahimde cekilme hisettim günden beri yatiyorum doktorum normal dedi sizde de oluormu idtariniz gelince yda ayakda durunca bi zaman sonra böle sancimi baski mi desem bilemedim karnimda kasilma falan yok ama rahat tek kasiklarmda rahimde 🤰🏻??