Kızlar neo bebek zeka kartlarından almak istiyorum ama 70 tl iki kutusu sizce çok mu 0-12 ay ve 6+ aydan oluşuyor (duymayanlar için üstünde meyveler hayvanlar yazan görselli kartlar) daha uygunlarıda var ama ağzına alır parçalanır falan diye korkuyorum içinizden alan var mı değer mi verdiğim paraya