Kbr-8086 canim benim normal dogum fiziki olarak bilmiyorum sezaryeni ama genel olarak tavsiye vereyim mümkün oldugunca bebegine kendin bak milleti başına toplama inan lohusalikta cekilmiyor, bebeginle konusmaya ihtiyacin olacak, kayısı hoşafı acayip süt yapiyor mutlaka ic, ilk zamanlar tek derdin sütün olsun ve bebeginle duygusal bag. Bide kendini sev ben kendi vücudumdan tiksinmiştim valla yeni yeni psikolojim düzeldi ❤❤ hayırla saglikla al kucağına 🌸