Fadiye Sum_00 çatlayınca ne yaparsanız yapın çatlıyor maalesef benim 9.ayıma kadar hiç çatlağım yoktu ona rağmen krem falan kullanıyordum ama maalesef ki 9.ayımda çatladım 🤦🏼♀️
defnemila Sum_00 Tamamen genetik bir durum. Dünyanın en en pahalı kreminide kullansanız çatlayacağı varsa çatlar ne yazık ki. Siz bol bol nemlendirin karın ve sırtınızı. Ben 3. Ayımdan beri bebe yağı sürüyorum her gün olmasa da 2 güne bir. Karnım 7. Ayda çıktı şuan 8.5 aylık hamileyim daha yeni hamile olduğum belli olur şekilde göbeğim var. Ama bekarken o kadar çoooook çatlağım vardı ki kilo alıp vermekten olmuştu gebeliğimde bir çatlağım bile oluşmadı. Genetik, şans 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
duriskonunannesi Sum_00 neler neler sürmüyorumki bebek yağı başından beri her duştan sonra kullanıyorum unimom çatlak önleyici yağ aldım sabah akşam onu haftada iki üç defa da kakao yağı sürüyordumki 31 haftayım son zamanlarda çok yedikten sonra karın bölgem öyle geriliyorki kaşınıyor kaşımamak için herşeyi yapıyorum elime ne geldiyse sürüyorum nemlensin diye masaj yapıyorum vazelin bile sürmeye başladım umarım çatlamaz ,gebelikten öncesi hep zayıf olduğum için bedenim kiloya alışık değildi annemin de çatlağı var genetik diyorlar bilmiyorum 🤦♀️
Cydcyd Ben ara ara zeytinyağı sürüyorum faydası olur mu bilmiyorum kimyasal kremler kullanmak istemedim bakalım inşaallah olmaz
Gl-Misli32 Ben zeytinyağı ile hindistan cevizi yağı karıştırdım, sabah akşam sürüyorum yeni 3 ayım bitti çok şükür bir haftadır başladım ne olur bilmiyorum, ama kilo alıp verdiğim için çatlakları zaten vardı yine olurmu bilmiyorum :(
Pnarvrl Ben bebe yağı suruyorum haftada iki kere banyodan sonra goguslerime ve karnima. Bacaklarima surmuyordum bacaklarim sistigi icinbiraz catladi simdi bacaklarima da suruyorum. Krem degilde yağ surmek daha etkili oldugunu duymustum. Zeytinyagida ayni sekilde surebilirsin