Halimehacin Kızlar 2 gündür ara ara kasık karın ve bel ağrılarim oluyor adet olacakmışım gibi normal mi ? Yarın doktora gorunucem var mı aynı şikayetleri yaşayanlar
DamlaNur29 Halimehacin bendede olmustu insan cok korkuyor ama sonra geçmişti bi an insan cok kötü hissediyor
Sumru Oturup kalkınca kasıklarım da bıçak saplar gibi bir ağrı oluyor lavaboda afedersiniz idrarımı yaparken falanda kasıklarıma bıçak saplar gibi aynı ağrıyı yaşıyorum damarım ağrıyor neden oluyor kızlar
ozelecem Sumru enfeksiyon olabilir bende dün aynı şikayetten gözüktüm az bi şey gözüküyor dedi zonklama vardı bide
Hilal93 Karnımız büyüdükçe olurmus kasıklarda ağrı korkmayın diyorlar ama bu benim ikinci hamileliğim birincisi sezeryan ile oldu büyüdükçe benim de sancıyı arada
Gonay Sumru bnde kısık kısık ıdrar yapma vardı oyuzden gtmıstm cnm.şuanda da rahimde ara ara sızlama şeklinde ağrı oluyor.ilaç verdi doktor ama gecmedı bol su iç dedı
ozelecem Sumru ben daha önce de yaşadım idrar yaparken ağrıyla ve idrarla kan gelmişti şimdi de öyle olmasın ilerlemesin diye erkenden gidip baktırayım dedim sadece zonklama oluyor yumruk yer gibi ağrı 2 gündür hemen gittim öyle dedi acilde ki doktor ama kendi doktoruma soracağım yarın
Sumru ozelecem bende yaşamıştım idrarımı yaparken rahimde ağrı hatta idrarımı yaparken bacaklarımı sıkıyordum ağrıdan ve kanlıydı ama şuan rahimde ağrı ve kan yok çok şükür sadece oturup kalkarken ve idrarımı yaparken kasık içi damarım ağrıyor doktoruma sordum büyümeyle alakalı dedi
Mucizelerim2020 16+3 üm bu hafta mahfoldum , bel agrisi kasık agrisi halsizlik , öleceeeem özellikle 16 - 17. Hafta cok kötü geçiyormuş bunu hic unutmicam 😭
Sumru Gulsumhayal haklısınız.. hamileliğimin başlarında idrar ve kan vermiştim doktorum güzel sonuçlar dedi şuan 17. Haftamıza gireceğiz 1 saat sonra inş gittiğimde idrar testi isterim 😚😚