Kızlar merhaba suan 5 haftalık gebeyım ve kzıım 19 aylık memeyı bıraktırmaya calısırken hamıle oldugumu ogrendım kızım cok meme duskunu ve bız hıc ayrı kalmadık yanı hep haytnda meme vardı Bırden kesmeye karar verdım hamıle oldugumu duyunca bundan bır oncekı dusukle sonuclandıgı ıcın doktorum kes dedı rıske atmaylm dedı o gun kızıma meme hıc vermedım ha buarada kızım memede uyuyan bır bebek vermedgım gun cok agladı uyuyamadı cok mutsuz oldu o aglayınva bende agladım yanı karnımdakını dusunucem memeyı kesmem gerek dıye bu sefee stres uzuntu daha agır bastı bende dahada kotu oldum vıcdan azabı degıl zaten 1 ay once memeden ayrmayı kafaya koymuştum hamıleleık suprız oldı üstüne ama yavrum aglayınca boynunu buke buke kahroldum sımdı kıyamadım verdım sadece uyurken alıyor bıde gece ıkı kere felan kalkıyor o zaman emıyor yanı totalde 5 kere dıyelım normalde bunun 3 katıydı sımdı sıze sorum varmı hamıleyken emzıren yada nebılım bı durum yasayan dınlemeye ıhtycm var