Asilaymomm canım ben 27 haftadayım iki üç güne bir hala kusuyorum, çok kötü olduğum zamanlarda bulantı ilacı içiyorum onun dışında sürekli içmiyorum ben. Bebeği hissetmeye tam olarak 19dan sonra başladım 21.haftadaymıssın o haftalarda çok fazla hissetmiyor olman normal. Yine de suyunu içmeyi ihmal etme bebek suyu az olduğunda da az hareket edermiş. Biz her ihtimali düşünerek hareket edelim. Sağ Salim kucağımıza alırız insallah 💕