Ben yasadim çok zorlu bir süreçti, kalpte parlaklik ekojenik odak vardi 20. Haftada doktorumuz amniyosentez yapalim dedi. yaptirdim cok zordu ve 1 ay sonuc beklemesi mahvetti psikolojik olarak. 2li tarama testi normalse korkmayin suan 38+5im ve kalpte hic birsey kalmadi iciniz rahat olsun çok sık gorulen birsey kalpte parlaklik ben yapirdim cok pismanim amniyosentez cok zorlu surecti sonucunu 1 ay beklemek daha kötü şükür birsey cikmadi ama yipratmayin kendinizi stres bebege daha cok zarar verir icinizi rahat tutun yaptirmayin amniyosentez.