Kızlar pandemi 2 faz başvurdum ama diyor ki kapsam dişi ve faz 1 ve faz 2 den hanenizde yaralamamış kişidir tespit eşiğinden kapsam dışıdır falan filan yazıyor ama eşim ve ben başvurmadık ki almadikki para falan neden öyle dedi acaba yasayan var mu bilgisi olan