Merhaba canlar size yine birşey danisacagm ben market sektorundeyim ve işten doğum izni ile ayrılırken şirket bana hiçbir şey vermiyor evet sigorta veriyor ama şirket hiçbir şey vermiyor belki bana hak verirsiniz ben de haliyle böyle boş bir şekilde çıkmak istemiyorum bel fıtığım var 3 tane ve bayağı diskler riskli uzun zamandır çok dikkat ederek sabırla çalışıyorum şimdi ben bu fıtığımdan dolayı iş göremezlik raporu alarak işsizlik maaşı alabiliyor muşum bu raporu doğum iznine çıkarken alıp şirkete vermem mi gerekiyor yoksa doğum izni bittikten sonra mı getirmem gerekiyor ayrıca doğum izninde sigorta yatmadı için rapor geçerli olmayabilir mi bilgisi olan varsa lütfen ama lütfen bana yardımcı olur musunuz?