37+2 Birden bir terleme geliyor bana da baştan aşağı hissediyorum resmen sonra geçiyor ara ara oluyor. Eşim evde uzun kollularla ben yazlık elbiseyle dolanıyorum. Üşütünce bu sefer de gaz sancısı çekiyorum giyinirsem yanıyorum 😅 ara ara sancı yokluyor.