Elifaydogan06 Geçmiş olsun. Hemen doktoruna yaz. Bende bir kere çok fena kayıp düşmüştüm. Doktorum düşmelerde ilk 24 saat çok önemli demişti. Eğer kanama sancı ağrı olursa sakın ihmal etme derim. Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah , allah bizleri ve evlatlarımızı korusun🍀