Aslimutlu 33 haftalık hamileyim uzun süredir nabzım yükseliyo bugünde hep 120 ile 132 arasıydı böyle bişeyle karşılaşan var mı ?
DLiviyaEsor Aslimutlu hamilelikte nabiz yukselmesi oluyo canm 120/130 normal demisti doktor bnmki 157 ye kadar çıkmıştı cok şükür bi sknti olmadi
Esrelf Aslimutlu canım 120 nin üzeri biraz riskli olabilir bir kardiyolojiye görün. Kalbine bakar ,Kalbinde sıkıntı yoksa korkma. Çok sıkıntı yaşarsa kadyoloji ilaç başlıyor.