Kızlar sorum olcak başına gelen var mi ben 6+3 günlük gebeyim doktorum oksapar 6000 iğne verdi progestan corspirin folikasit kullanıyorum 5 gün önce kesem 23mm olarak göruntulendii beta değerimde 15.000 olarak çıkmıştı yolk kesesi görülmedi 5 gün sonra dr ye gidicem çok heyecanlıyım kalp atışı görebilirmiyim acaba bu arada geçen sene de kürtaj oldum beta yukselmedigiii için