Meraba kızlar yaşadığım bikac olaydan sonra iştahım o kadar kapandı ki 2 gün bişey yiyip icemedim. Dün ve bugün yiyorum zorlayarak ama iki lokma ötesi gitmiyor inanın 23 haftalık hamileyim ilk defa yiyememekle ilgili sorunum oldu şimdi endişeleniyorum haliyle bebeğin gelişiminde çok az yememin bı sakıncası olur mu 😔