Celestina Merhaba herkese 🌺 ebebekten korbell bebek bezi çöp kovasını 64.90 a aldım, diğer sitelerde 180 tl idi… belki faydalanmak isteyen olur 🥰 Hazır konuyu açmışken sizden biberon ve anne bebek çantası tavsiyesi istesem? Çok teşekkürler 🙏🏻
Bonnusimo Celestina canım bende almak istiyorum aslında ama çöp poşetini farklı bişey kullanabiliyor muyuz biliyor musun? Ayrıca aldın mı siparişinle ek geldi mi poşeti
Sibelgokhan Fiyat düşmüşken alıyım bende😂 biberon ve emzik avent tercih ettim.bebek çantasında trendyoldan aldım iç hacmi baya geniş, çok beyendiğim bir çanta .https://ty.gl/d33aehd
Celestina Bonnusimo henüz gelmedi siparişim ama içinden çıkıyormuş. Sonrasında almak gerekiyormuş ama baya uzun süre gidiyor içindeki diye okumuştum. Ben ayrica poset almadım, indirime girerse oyle alacağım:)