Burcu2403 Merhabalar, Pendik medipolde doğum yapanlar varsa tecrübelerini paylaşabilirler mi ?Memnun kaldınız mı hastaneden, doktorunuzdan, normal doğumu kendi doktorunuzda yapabildiniz mi ?
mine-s Kızlar bir de herkes ebesinin adını da yazsın 😀 nöbetçi hekimde mi doğurdunuz? Duş var mı odalarda? Doktor kaç kere geldi gitti odaya aynı şekilde ebe de ? Detay verin yani 😄