Pamukprenses42 Ovulasyon testi kullanmaya başladım. Adet bittikten bir hafta sonra ama bugün dahil hiç bir gün tam anlamıyla t çizgisinde kopkoyu görmedim. Bata 3 gün var yumurtlama olmama ihtimali var mı? Yada o bir hafta içinde yumurtlama olabilir mi?
nazliiii Pamukprenses42 adet bittikden hemrnnsonra baslamalisin ara vermeden ben duzensiz adet gordugum icin cok yardimci oldu bana ovulasyon testi cok guzel birsey
Meryeemmm https://imgyukle.com/i/rH7lSh https://imgyukle.com/i/rH7tBn benimki de en alttaki 21. Gün böyle oldu yumurtlamadır diye değerlendirdim ama yine de bilmiyorum bu ay ilk defa yaptım tecrübem yok bat 5 mayıs
imren91 Belki o 1 haftalık süreçte olmuştur canım ya da daha olmamıştır. Denemeyi bırakma bence ben 17. gün gördüm ve hamileyim şu an. Rabbim hayırlısını verir inşallah
Pamukprenses42 Testler elime ulaşmadı şu olaylardan dolayı ama günaşırı değerlendirmeye çalıştım şimdiye kadar. Adete 3 gün var test yaptım tek çizgi gördüm
zynb_ozkn Pamukprenses42 canım adet biter bitmez başla belki senin yunurtlman adet sonrasıdır bir hafta uzun bir süre sonra başlamışsın
Pamukprenses42 zynb_ozkn test olmadığı günleri değerlendirdim günaşırı olacak şekilde ama adete 3 gün var hamilelik testinde silik bile çizgi yok
zynb_ozkn Pamukprenses42 gerçi ben adet biter bitmez başladım değerlendirdim falan ama iki gün sonra adet günim ve bu gün ovulasyın testi yaptım belki ikiside koyu çıkarsa diye hamileyimdir diye ama çıkmadı yumurtlamanın 9 . günü😫😞
Meryeemmm Pamukprenses42 Google ye img yükle yaz oradan resim yükleye tıkla yüklenince fotoğrafın aşağısındaki yazıyı kopyala buraya yapıştır cnm
Pamukprenses42 Meryeemmm https://imgyukle.com/i/rcljTM https://imgyukle.com/i/rclc9n https://imgyukle.com/i/rclhC8 https://imgyukle.com/i/rclXvh 20yle başlayan 1.si
Meryeemmm Pamukprenses42 evet olmuş ama yumurtlama için 2. Çizginin 1. Kadar koyu olması gerekiyor 20 yazan test koyu sanki adetin ne zaman