Sedo1990 36haftalik oldum ama hala bebegin ismini tam karar veremedim degisik erkek bebek isim önerisi olan var mı?
Aydabdullah Sedo1990 degisiklikten yana degil ben ama Allah hayirlisiyla nasib ederse oglum olacak adinida Abdullah Allahin kulu en sevilen isim olarak gecer onu koyacagim insaAllah rabbim herkese saglicakla kucaklarina almayi nasib etsin
Pelin5544 Sedo1990 hemde nasil yoruyorlar canım benim disari da çıkarmıyorlar evde atıyorlar resmen streslerini atarlarkende bn mafdoliyorum☺️ bu arada saglicakla gelsin bebeğin ins az kalmis diguma