2subat https://hizliresim.com/QQRqKW kızlar resim yüklemeye çalıştım ama oldu mu bilmiyorum testime bi bakarmısınız ilk 1 mayısda test yaptım silikdi bugünde yaptım silik biraz daha koyulaşması gerekmiyomuydu sizce yoksa normal mı böyle olması
Duygu21 2subat hamile olabilirsin bi kan ver bence benimde ilk çocuğumda böyle olmuştu ben silik çıkanı hamilelik olabilir bildiğim için kan vermiştim hamilelik çıkmıştı 😇çok küçük olunca böyle silik olabiliyor canım
Cicilibicili 2subat gebelik var gibi duruyor canım ama mutlaka kan testi de ver. İnşallah hamilesindir. ☺️
niko_96 Üzmek istemem ama benim belki 6 7 tane böyle testim var. İnşallah vardır ama o silik çizgilere çok da güvenmeyin ya.
imren91 Evet çizgiler insanı yanıltabiliyor. Adetin kaç gün geçti. Yani şu da olabilir: Döllenme yeni olmuştur ve daha idrara hormon karışmamıştır.
2subat imren91 adetim 8 gün geçti ama ben 19 nisana kadar korundum korunmayı bırakır bırakmaz hamile mı kaldım yada korunurken mı kaldım bende anlamadım açıkcası kan verince belli olacak
Elmas234 Benimkindede silik çizgi çıkmıştı ve adetim geçikmişti geç döllenmeden 19 Ağustos son adet tarihimdi doktorlar 30 Ağustos diye ayarladılar 35 haftalığım şuan inşallahh seninde vardır allahım gönlüne sağlıkla nasip etsin inşallahh
haticeserkan 2subat Adetin 8 gün gecmesine göre cok silik cikmis gec dollenme degilse kimyasal gebelikte olabilir…