Merhaba gebeliğin ilk haftasında arkadas tavsiyesiyle gittiğin saygı hastanesinde görev yaparken saadet hanım gittim ilgilendi tamm dedim bundan sonra ona devam edicem die 1 hafta sonra gaz sancim varmış sabahtan akşama çektim arkadaştan numarasını alip aradim saadet hanımı efendiyi bana ne derse begenirsiniz önemli tel bekliyorum dedi oylemi dedim kapattım birdahada gitmedim .yüz-yıl hastenesi semavi hanım i oneririm 135 tl ama bayan ilgili saolsun
gitmedibegenirsiniz