Kızlar ben 23 haftalık hamileyim 17. Haftamdan beri bebegimin hareketlerini hissediyorum ama 2 3 gündür bebeğim çok hareket etmiyor ne yesem ne içsem hemen tekmelerdi açsam yine tekmelerdi şimdi öyle değil neden olabilir? Hafta ici doktor kontrolümüz var gideceğiz ama yine de yarın sağlık ocağına gitmek istiyorum. Sizce neden böyle olabilir ki 😔