Efendygirl Arkadaşlar 12dk sürem doğum hikayemi paylaşıcam sizinle. Bende sizler gibi nası olcak die merak halindeydim. Acaba filmlerdeki gibi ağlamalı terlemeli acılı olcak diye amaa bu kadar kolay olcağını bilseydim 5 tane daha dogururdum dicem ve şuan zaten 2. ye hamileyim😊😊 hemen anlatiyiim 38.hafta 3. Günde sabah uyandıgımda wcye gittim ve bi baktım sular akıo wcden sora ama böle su akışı yokk çiş gibi diil. Durduramıyosunuz😊 sora hemen lohusa kilodu giydim yerler daha fazla ıslanmasın ben daha fazla su içinde kalmiyim die. Biliyosunuz lohusa kilotları pedli. Su tutuo. Sora hemen doktorumu aradım durumu anlattım hemen hastaneye gel dedi. Acilden giriş yaptık beni tekerlekli sandalyeye alıp odaya çıkardılar. Hemen açılmayı kontrol ettiler. Ve 4cm açılma wardı. 10cm oldugunda alıcaz dogumhaneye dediler. Yaklaşık 1:30 saat sora 10cm oldu. Dogum 12 dk sürdü. Pıt die çıktı bebiş. Gelgelelim nası bu kadar kolay oldu dogum. Şöle söliyiim ben 9. Aya kadar durmadan yürüdüm. Yani günün 2-3 saati tempolu şekilde yürüdüm. Öle koşarcasına diil çünkü son aylarda artık bebek okdar agırlaşıo ki penguen gibi adım atmaya başlıyosunuz.ben son gün bile yürüyüşteydim düşünün. Doktorum hatta sordu sen yoga falanmı yaptın die hayır dedim sadece sürekli yürüdüm.9.ayda bile dışardayım. Hiç yatan bi hamile olmadım. Eğer doktorunuz sağlık probleminiz war sen yatıcaksın kızım demiyosaa lütfen sizde sürekli yürüyüş yapın♥️ Faydasını ıkınırken görceksiniz. Çünkü yürüdüğünüz ve hareket ettiğiniz için pelvis kaslarınız çalışır ve açılmaya meyilli oluo. O da bebeğin kolay çıkışını sağlıo⭐️ Hepimize sağlıklı kolay dogumlar diliyorum🙏🏻🙏🏻😘😘🐣
Polencim Efendygirl canım gözünaydın allah bağışlasın çok sevindim senin ve bebişin adına bizede ilham olur ins♥️Peki dikiş var mı ?
Efendygirl Polencim doktor kesi yapmadı canım bebiş kendi yırttı çıkarken çünkü 3.850 kilo doğdu🤦🏻♀️😊 sorasında dikiş yaptı doktorum ama yaparken haberim bile olmadı uyuşma yüzünden. Sorası 1 hafta bakımla dikişler kendi kendini atıp zaten👊🏻
Efendygirl ElifCesur ben şuan 2.ye hamileyim.koridordaa yürüyorumm. Hareketsiz kalmamaya özen göster canım. İnan faydasını görceksin♥️
ElifCesur Efendygirl son olarak bir şey daha sormak ıstiyorum sana 🙈 ben 26 haftalığım, genel olarak oturmam oyle evde de mumkun oldukca hareket ederim, doğuma kadar sizin gibi en az iki saat evde yurusem etkili olur mu acaba, çok gec kalmış sayılır mıyım
mhtp2802 Efendygirl ayyy bizimde aynı 10 tane de doğursam bizden kız çıkmıyo ☺️☺️Ama ne yapalım bizimde çifter çifter gelin gelecek 😂😂
Efendygirl ElifCesur hayır tabikii geç sayılmaz.. dedigim gibi ben son ana kadar yürüdüm. Virüsten dolayı dışarı çıkamadığınız dönemlerde evde koridorda yürüyün bi şekilde hareket halinde olmak inanılmaz fayda sağlıyo♥️😘😘
Efendygirl Polencim epidural aldım canım. 4 cm açılmayla birlikte belden aşagının uyuşturulmasına epidural denio. Kesseler hissetmiyosun☺️
Polencim Efendygirl epidural normal doğumda ıkınma isteği kayboluyomuş öyle okudum yorumlrda ama sende öyle bişe oldu mı canım ?
Lalesen Efendygirl merhaba bende epidural normal dogum düşünuyorum hep merak ediyordum siz tavsiye ediyorsunuz sanırım. 4 cm açılmada cok ağrınız oluyormuydu
Efendygirl Lalesen regl sancısı gibi bi sancı oluo,epiduralden sora dünyaa toz pembeee🥰 0 agrı sızı. Sorasında iş size kalıo 10cm açılmadan sora dogum anında ıkınmayı bilceksiniz çünkü ağrınız olmadıgı için ıkınmayı iyi bildikten sora bebiş pıt çıkıverio🙏🏻 Epidural dünyanın en konforlu şeyi diyebilirim👊🏻🌟