10 gün oldu Sezeryan olalı spinal olmuştum çok şükür baş Ağrısı olmadı 1-2 güne toparlandım sadece adet sancısı çekiyorum onu da unutmuşum 9 ay oldu sonuçta 😁 üç tane fıtığım var ona rağmen bel ağrım orta hiç korkma canım hayırlısıyla al kucağına inşallah kendini çok yorma sezeryandan sonra yanında biri olacaksa daha iyi bebek uyudukça sende uyu sütün artsın bol su iç sütün gelmezse korkma benim 4. Gün filan geldi tamamen 😊