Bende prilam kullandım ama 8. Haftamdan 20. Haftama kdr su içsem çıkardım. Hiç bir şey yemesem sarı su çıkardı. Ağlardım artık. Yediğin yemekle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Hafif diye patates haşlama yesem çıkıyordu. Yine bir doktoruna danış mutlaka bi ilaç önerecektir , bebişe zararı olmayan.