Deriyy54 evet maalesef virüs sebebiyle sanırım herkes özel hastanelere akın etmiş durumda, özellikle Pandemi hastanesi olmadığı için anladığım kadarıyla beyhekime aşırı talep oldu. Ama tam randevu saatinde gidersen sorun olmaz hemen doktor odasına alıyor sonra da hastaneden çıkıyosun zaten. Vezne kayıt işlemlerinde Bile güvenlik orada bekliyo arada sosyal mesafe olması açısından, kapıdan giriş yaparken de maskene bakılıp ateşin ölçülüyo ellerini dezenfekte ediyosun o şekilde hastaneden içeri giriyorsun. Ama dediğim gibi tam randevu saatinde gidersen sıkıntı olmaz ben aylardır gidiyorum hiç öyle saatimin geçtiğini fazlaca beklediğimi hatırlamıyorum