Esrayldz Biziim ultrasonla aynı çıktı, yanılmadık. Öncelikle Allah bağışlasın, sağlıkla büyüsün inşlallah. 🤲☺️ 4.gün kontrolüne gittiğimizde sarılığı 15 di, doktor yarın sabah tekrar gelin eğer 16 olmuş olursa hastaneye yatıracağım, hazırlıklı gelin demişti. Eve gelince bol bol emzirdim, ( sütüm yeni gelmeye başlamıştı.) peşine mama veriyordum. 1.5 saati geçirmiyodum, bol bol emzirip, doyuruyordu. Sende öyle yap toparlar inşallah. Şuanki sarılık değeri kaç ?