Kardelen92 bugün doktora gittim dün akşam leke gelmişti korktum hareketlerini takip ettim. Şükür bişey yokmuş bebeğin başı hala aşağıda rahime baskı yapıyor dikkat et rahim ağzı kapalı ama erken doğum riskin var dedi. İlk 3ay progestan kullanmıştım zaten şimdi tekrar başlattı doktorum. 1ay sonra diğer kontrolüm