Kızlae merhaba benım hele daha erken begum 10 aylık ve ben 2 aylık hamıleyım doktorum kendı bırakıcak zaten dedi , ki azaldıda süt dolumum . Ama bızımkı ne emzık ne bıberon tutuyor , gunduz meme vermıyorum da gece uyandıgında verıyorum , toz anne sütü aldım bıberon oldugu ıcın agladı ıcmedı. Ne yapmam lazım sızde ne hapıyorsunuz gece, sadece uyumadan aksam hemen pirnc maması yapıyom bı azda olsa tok tutuyo ama gene kalkıyo o ara ne yapcam ben mememden süt tamamen kesılınce ????