Merhaba arkadaşlar. Bende bu sayfa da sürekli doğum hikayeleri okuyarak gebeligimin sonuna geldim şükür. 19 nisanda sabah uyandığımda 10 gibi nişanim geldiğini gördüm. Doktoruma haber verdim hastaneye git nst çek dedi. Eşim ile hastaneye gittik nst çektik tabi sancı vs hicbisey yok bende. Bu arada tam 40. Haftam bitmişti o gün. Neyse ebe açıklığa baktı hiç yok dedi. Biz eve geldik tabi hastanede kalmak istemedik. Eve gelip yemek falan yedik. Ebe sancin olursa gel dedi. Akşama doğru 6 gibi sancim artmaya başladı gittik hastaneye nst falan sonra açıklık bakıldı 1 cm. Ama doktorum yatış yapmamızı istedi. Bizde tekrar eve gelmek istemedik. Neyse o arada lavman vs yapıldı sancılarım gittikçe artti. 7 de hastanede idik 9 10 da doktorum geldi. Baktı suyumu patlattı gece 12 gibi doğum olur dedi. Gitti ebeye suni sancı da ver dedi. Ebe geldi nst bağladı tam suni taktı çıktı ben bağırdım bebek geliyor diye. Eşim koştu ebeye haber verdi geldi hakikaten geliyor bebek dedi. Şaşkın panik halde hemen doğumhane ye gittik doktorumu aradılar. Ebe yetişmez ise ben doğumunu yaptiracam falan dedi. Neyse doktorum 10 dk içinde hemen yetişti. 2 3 dk içinde doğum oldu. Doktorum 3 saat vermişti doğum için ama çok şükür yarım saat içinde oldu. Toplam doğum sürem 3 saat içinde oldu hepsi. Ben sezeryan istemiyordum çünkü yasaklardan dolayı ailem vs gelemedi bakacak kimse de yoktu. Kendimi normale hazirladim hep. Eşim tam destek oldu. Yürüyüş yapıyordum ama burda yazılanlar gibi doğum kolay olsun diye özel bişey yapmadım sadece dua ettim. Çok şükür kolay ve erken doğumum oldu. Oğlumda sağlıklı doğdu şükür. Herkesin kolay dogumu olsun ınsallah. Sağlıcakla kalın