Çok sağolun.. Bebelac ar aldım mamayı ama onu da veremiyorum. Yoğurt, haşlanmış havuç denedim pirinç unu muallebi yaptım içine de ar mama dan ve muz koydum mükemmel Bi tadı vardı ama onu da yedirmedim diliyle itiyo ağzından çıkarıyor ve tiksinme hareketleri yapıo… Önerdiğiniz biberonlardan denicem ni de damlatmaz suluk ve bardakla denicem artık Bi de elle yedirmek kalıyo offf e zormuş. Büyük kızım ne verdiysek ydmişyi hiç zorlanmamıştım… Umudumu yitirmiyorum elbet bunun da bir kırılma noktası vardır