GizemAkbulut geçen gün hem kasılma var hemde bebek az hareket ediyor diye doktorumu aradım hemen gel dedi nst ye bağladılar, çok şükür nst de çok hareketli çıktı, nst ye bağlıykende hissetmedim 🤗 bide ilk baştan beri tembel oğlum benım her korktuğumda kontrollerim ii çıktı çok şükür, mesela bugünde 3.4 saat sesi çıkmadı, bide panik oldum son mevzulardan dolayı, ağladım ağlayacaktım ki 2.3 tepindi küçğk bey azcık rahatladım ama doğurana kadar akıl hastası olacağım az kaldı 😄 rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin