Dnz2020
tamam anliyorum cok hassas ve cok haklısın ama bu senin oyle tepki vermene gerektirmez. Ben yanlış birsey dediğimi düşünmüyorum cunku. Bayan hiç hissetmiyorum deseydi farklı olurdu ama az hissediyorum diyor. O yüzden zaten normal dedim cunku bazen çok hareketli bazen çok sakinler. Bizlerinde günü gününe tutmuyor bebeklerinde dolasıyla tutmuyor. Ben 28 haftalık hamileyim nerdeyse, benim oğlum bazen cok hareketli bazende hiç sesi solugu çıkmıyor tek tuk vuruyor.
Neyse sizede sabırlar diliyorum. İyi günler