Hanımlar merhaba ikiz bebişlerim olucak inşallah 16+2 yiz ama ben erkenden eksikleri tamamlamak istiyorum tecrübeli ikiz annesi de yok etrafımda, ama burda okuduğum kadarıyla herkes 1 tane beşik alın yazmış yan yana daha mutlu oluyorlarmış ve birbirilerin seslerine alışması bakımından daha iyiymiş, siz ne yaptınız yatak olarak park beşik mi seçtiniz yoksa karyolamı. Bir de evim dubleks hem aşağıya hem de yukarıya mu bi yatak alayım ?