Kızlar 28 Nisan’da 1 sene sonra ilk defa ilaçsız adet oldum.
Son 2-3 aydır kahverengi akıntıyla başlayıp kırımızı adet kanına dönüyordu. Ama ilk defa kahverengi siyah arası renk gördüm çoğunluk. Afedersiniz lavoboya çıktıkça kırmızı renk gördüm. Böyle çamur gibi geliyor
İnternetten baktım 2 günden daha azsa doktora başvurun yazıyor.
Bugün 6. günüm. 6 gündür böyle.
Başına gelen var mı? Neden olabilir?