Merhaba Arkadaşlar isterdim ki doğum yaptım güzel şeyler yazayım ama sağlık olsun. çok zor süreçlerden geçtik bebeğim vaktinde doğdu ama bağırsak düğümlenmsinden ameliyat oldu bugun 10 gün oldu henüz anne sütü verilmedi tolere edemiyordu midesinden gelenleri vardı. Nolursunuz bebeğime dua edin dualarınıza talibim. Kimin duası kabul olur bilinmez bu mübarek günler de 🙏 canım oğlum o kadar çok özledim ki onu. Burnumun direği sızlıyor artık kokusuna doyamadım öpmeye doyamadım … çok özledim onu. Nolur hersey iyiye gitsin eğer aksilik olmazsa bu hafta alacağım kucağıma bebeğin direncine bağlı dediler. İlk 10 günü hiç sormayın… anne baba olmak çok kutsal birsey. Rabbim bunu veriyorsa vardır bi bildiği diyip şükrediyorum her an tedaavisi var en azından ya da kalıcı değil şükür öyle teselli ediyorum. Ya Şafi ayetel kürsi içinizden ne geçiyorsa … AMİNNN🤲🤲 bir an önce oğluşuma kavuşayım. Bizim gibi olan varsa da Bilgi alabilirim aynı ameliyatı olan. Destek oluruz birbirimize. Ayrıca doğumum çok güzel oldu onu da başka bi başlık altında bebeğim iyileşince yazacağım. Yazacağım ki size moral olsun 😘 hoşçakalın ❤️