Meraklihamisss Kızlar selam.. Sakarya da doğum evinde Günay Duman a gidiyorum ona gidip ilk nts ne zaman sokuyor bir bilgi verir misiniz kaçıncı haftada nts girmem gerek
juliet Meraklihamisss normalde 30. haftadan sonra girmen gerekir ama devlet hastanelerinde nasıl oluyor bilmiyorum. Üstte kalsın biri görür cevap yazar diye yazdım 😊
Nur5495 Meraklihamisss devlet hastaneleri muayene için almıyor diye duymuştum doğru mu acaba sadece 9 aylık olanları direk doğum alıyorlarmış diye duydum