Meltem-34 şampuan ilk zamanlar uni baby yenidoğan köpük şampuan kullandım. Sonra dalin’e geçtim. Duştan sonra da hala bebek yağıyla yağlarım oğlumu. 3,5 yaşında. Pişik kremi de sudocrem’ den çok memnunum. Hem pişik hem isilik çok iyi geliyor. Bu kullandıklarımdan hiç şikayetim olmadı.