ayyy en sevdiğim post oldu şimdi bu. Ben de 29+5 oldum. agrım sızım yok şükür ama öok hızlı nefes alıyorum, nabzım hızlanıyor. Bir de sola yatınca hiç rahat etmiyorum, mutlaka sağ sol dengeliyorum ama en rahat sağa yatış. 15 mayısta kontrolüm. Karnımın kocaman olduğunu hissediyorum. karabtinadan eve tıkıldık, kilo da aldı başını gitti herhalde tartıya çıkmıyorum 🤦🏻♀️