Ben daha girmedim 36 haftalık olucam 37 de gidecem nts için ara ara sancım oluyo karnımda çok ağrı hissediyorum ama geciyo sonra doktor doğum icinde gün vermedi oruç tutmak icin de sormayı unuttum yani ne yapacağımı bilmiyorum ilk gebeligim sizce ne yapmalıyım