Ezgiii11
Canım aynı şeyi bende yaşadım. 6. 7. aya kadar sürdü leke. Kimi doktor erken doğum tehlikesi dedi kimisi plesantadan geliyor dedi. Ama 6. 7. Aydan sonra geçti. Şuan 37. Haftamdayım. Bebeğim gayet sağlıklı elhamdülillah 🥰
Hatta detaylı ultrasona girdiğimde doktor bağırsak parlaklığı gördü bu lekeden dolayı. Kromozom hastalığı olabilir diye baya korkuttu ve üzdü bizi. Ama kendi doktorum beni çok rahatlattı. Hiç bir şey olmaz. Bebek rahim içindeki kanamaları yuttuğu için öyle gözüküyor dedi. Bunu yazmamın sebebi aynı şeyle karşılaşırsan sakın dert etme. Leke gören çoğu kadında oluyormuş bu. Sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız bebişlerimizi i.n.ş 😍😍😍