Elifaydogan06 Anladım şehir hastanesi almıyor sanırım ama alan devlet hastanesi de çok kadın doğum bölümü almasa da başka bölümlere gelenler illaki var ve onlar da risk taşıyor bir de test için direk devlete geliyorlar hastalar zaten yani her şekilde riskli diye düşünüyorum ama tabi birkaç aya değişir belki risk çok çok azalır anca bekleyip görürüz