Bende Hacettepe hastanesinde yapacağım doğumu allah kısmet ederse. Şuan için kalabalık değil kontrollü bir şekilde randevu veriyorlar. Doğum yapan tanıdıklarımlar var memnunlar. Bende çok memnunum. Öncesinde başkent hastanesi ve liv i çok önerdiler. 9500₺ duyunca livde başkent ile konuşmadım bile. Gerçi ben hacettepede de para veriyorum ama diğerlerine göre daha uygun. Gittiğim doktor perinatolog ve ünvan farkından dolayı paralı.