Benm de bi kac gundr hic hissetmyrm dün iyice korktm sola da yatsam fayda yok .tetanoz vruldm ondan sonra azaldi hareketi dün hic yoktu simdide sertlesiyo acıtiyo . Bayadr doktra gitmyodum çünkü baska sehire gidiyz ama artk burdan randevu aldm küçük yer burada .insallah biseyleri yoktr .dusunmemeye calisyrm yine ayni .genelde normal diyolr da .tatli ye su ic sola yat .muzik ac canm.