Eloni_12 istanbul’dayım. Çalışırı aldım kurumuma yolladım herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İdari izin olması hiçbirimizin sorunu değil. Bu bizim yasal hakkımız. Sonuçta idari izin yarın kalktı deseler ne olacak peki. Ben işime dönüp haftamı tamamlayacağım belki. Ama çalışamaz alırsam bir daha bunun dönüşü olmayacak. Bu aktarmaya da ihtiyacım var. Bu hakkı benim elimden çalıştığım kurum alamaz. Benim çalışabileceğim haftaların kararı kurumlara ait değil benim sağlık durumumla ilgili birşey. Çalışabilir raporunuzu alın mutlaka.